spot_imgspot_img

Top 5 This Week

spot_img

Related Posts

Πόλυ Βλάχου: Συμμετέχω κι εγώ στην πορεία διαμαρτυρίας

Η συμπολίτισσά μας Κυρία Πόλυ Βλάχου έκανε σήμερα μια σημαντική ανάρτηση που δεν μπορούσε να μας αφήσει αδιάφορους.
Την ώρα που πολλοί και πολλές διαφωνούν με την εξέλιξη στο πάρκο Χαλικάκι αλλά σιωπούν, εκείνη μίλησε με παρρησία και έβαλε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση!
Απέδειξε με την ανάρτησή της ότι αυτοί που διαφωνούν με την απόφαση της δημοτικής αρχής δεν είναι “επαγγελματίες αντιφρονούντες διαμαρτυρόμενοι”, αλλά συμπολίτες και συμπολίτισσες που αγαπούν την Ηλιούπολη μας και ενδιαφέρονται για το καλό της, ανεξάρτητα από πολιτικές προτιμήσεις.
Ως τοπικό μέσο ενημέρωσης έχουμε ταχθεί ανοιχτά ενάντια στις μεθοδεύσεις της δημοτικής αρχής, που “σβήνουν” την ιστορία της Ηλιουπόλεως και δίνουν ένα κακό παράδειγμα για το μέλλον!.
Ενώνουμε τη φωνή μας με την ανεξάρτητη φωνή της κας Βλάχου και υποστηρίζουμε τη συμμετοχή στη συγκέντρωση στο Χαλικάκι και την πορεία στο δημαρχείο.
Το οφείλουμε στην πόλη μας και στο μελλον της με αξιοπρέπεια!
Θα είμαστε όλοι μαζί εκεί!

Διαβάστε την ανάρτησή της
50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΔΕΝ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΤΟ ΧΑΛΙΚΑΚΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
Τις τελευταίες ημέρες η πόλη μας βρίσκεται μπροστά σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη εξέλιξη για το Χαλικάκι.
Η δημοτική αρχή προχώρησε σε μια απόφαση που αφορά έναν ιστορικό δημόσιο χώρο χωρίς να έχει προηγηθεί ουσιαστική διαβούλευση με τους πολίτες και χωρίς να επιδιωχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.
Για ένα ζήτημα που συνδέεται άρρηκτα με την ιστορία και το μέλλον της πόλης μας, μια τέτοια επιλογή γεννά εύλογα ερωτήματα και προβληματισμό.
Η επιλογή της δημοτικής αρχής να αποδεχθεί την καταβολή ενοικίου για την ανάπλαση στο Χαλικάκι, πέρα από το ότι ακυρώνει στην πράξη τους αγώνες ετών, δημιουργεί και ένα επικίνδυνο προηγούμενο για το μέλλον, που ενδέχεται να επηρεάσει και άλλους δημόσιους χώρους της Ηλιούπολης.
Επί δεκαετίες, ανεξάρτητα από παρατάξεις και πρόσωπα, όλες οι δημοτικές αρχές της Ηλιούπολης είχαν κοινή γραμμή στην υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και οι αποφάσεις ήταν πάντοτε ομόφωνες. Αν οι προηγούμενες διοικήσεις είχαν αποδεχθεί μοιρολατρικά ότι «τίποτα δεν γίνεται», σήμερα ίσως να μην υπήρχε ούτε Χαλικάκι ούτε οι ελεύθεροι δημόσιοι χώροι που απολαμβάνουμε.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Popular Articles