spot_imgspot_img

Top 5 This Week

spot_img

Related Posts

Πάρκο Χαλικάκι: Αντιδρά η τοπική κοινωνία στις μεθοδεύσεις της δημοτικής αρχής

Η κοινωνία των πολιτών στην Ηλιούπολη ευρίσκεται σε αναταραχή εξαιτίας της απόφασης της πλειοψηφούσας παράταξης “Πρώτα η Ηλιούπολη” του κ. Ευστ. Ψυρρόπουλου να υπερψηφίσει στο Δημοτικό Συμβούλιο και να αποδεχθεί την πρόταση της ΕΤΑΔ για την παραχώρηση τμημάτων της περιοχής Χαλικάκη με ετήσιο αντίτιμο 18.000 €.
Η μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση της παρελθούσης Τρίτης έδειξε την αρνητική στάση των κατοίκων απέναντι στην επιλογή της δημοτικής αρχής, η οποία ανατρέπει την έως τώρα διαχρονικά και διαπαραταξιακά συμπεφωνημένη και ευλαβικά τηρούμενη στάση όλων των παρατάξεων του Δήμου Ηλιουπόλεως από την εποχή του Δ. Κιντή μέχρι της σήμερον.
Σύμφωνα με τα όσα ακούστηκαν στις ομιλίες, αλλά και στις συζητήσεις που ακολούθησαν όλοι αρνούνται να δεχθούν ότι οι προηγούμενες δημοτικές αρχές έκαναν λάθος που κράτησαν σθεναρή στάση απέναντι στις αξιώσεις της ΕΤΑΔ και αρνήθηκαν παραχώρηση ένατι αντιτίμου και έρχεται τώρα η σημερινή διοίκηση να υπονομεύσει αυτή την τακτική και με ελαφρότητα να δεχθεί ό,τι της σερβίρεται.
Δεν γίνεται πιστευτό το επιχείρημα περί αξιοποιήσεως της μεγάλης ευκαιρίας που δίδεται στην Ηλιούπολη για την αναβάθμιση του πάρκου Χαλικάκη με την χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής που τάχα δεν πρέπει να απωλεσθεί. Αντιθέτως ανοίγει την πρώτη κερκόπορτα στην υπόθεση των ακινήτων που δύσκολα και με αγώνες διεσώθησαν τότε από τα χέρια των επιτήδειων, για να παραδοθούν εύκολα τώρα με τις ψήφους μόνο 18 δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας.
Παράξενη ήταν η απουσία από την εκδήλωση των πρώην δημάρχών κ. Γιάννη Αναγνώστου και κ. Θεόδωρου Γεωργάκη, παρότι υπέγραψαν την γνωστή ανοιχτή επιστολή προς τους βουλευτές της περιοχής μας και τα Υπουργεία, όπως και του δημοτικού συμβούλου και πρώην αντιδημάρχου της διοίκησης Χατζηδάκη.
Ακόμα πιο παράξενη ήταν και η παρουσία στη συγκέντρωση του κ. Γιάννη Πούλου, Αντιδημάρχου του κ. Ψυρρόπουλου, ο οποίος ως γνωστόν ψήφισε την απόφαση στο ΔΣ, με αποτέλεσμα όλοι να τον ρωτούν γιατί ήρθε..
Ήρθε μετανοημένος να διαμαρτυρηθεί για την απόφαση που ό ίδιος υπέγραψε;
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου..
Ακατανόητη ήταν κατά τη γνώμη μας και η διαδικασία που τηρήθηκε στην εκδήλωση σύμφωνα με την οποία προηγήθηκαν στις ομιλίες όλοι οι εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων και σωματείων με τους επικεφαλής των παρατάξεων να αφήνονται για το τέλος..
Αναμένονται τώρα οι επόμενες κινήσεις, θεσμικές και κινηματικές για να αντιμετωπιστεί η διαμορφωθέισα κατασταση.

Popular Articles