Στο ΔΣ της περασμένης Παρασκευής έπεσαν οι μάσκες της διοικήσεως, αφού αποκαλύφθηκαν από τους ομιλητές οι παρατυπίες της που έφεραν ως αποτέλεσμα την αποδοχή της “πρότασης ΕΤΑΔ” και τη λήψη μιας πρωτοφανούς αποφάσεως, που υπερψηφίστηκε μόνον από τα μέλη της παρατάξεως του δημάρχου κ. Ευστ. Ψυρροπούλου.
Οι επικεφαλής των παρατάξεων απέδειξαν στις ομιλίες τους τις παρατυπίες:
- Η εισήγηση εστάλη στους δημοτικούς συμβούλους 3-4 ώρες πριν τη συνεδρίαση, κάτι που είναι προδήλως αντικατασταστικό και παράνομο και μάλιστα χωρίς να περιέχει σημαντικά έγγραφα που η διοίκηση έλαβε υπόψιν της για να αποφασίσει.
- Στο εισηγητικό γίνεται λόγος για πολλές επικοινωνίες του Δήμου με την ΕΤΑΔ, που προφανώς απεκρύβησαν από τους δημοτικούς συμβούλους που δεν έγιναν κοινωνοί των όποιων διαπραγματεύσεων, επιβεβαιώνοντας ότι ακολουθήθηκε μέθοδος κρυφής διπλωματίας που συσκότισε την υπόθεση. Και μόνον αυτό αρκει για να πειστεί και ο πιο καλόπιστος πολίτης ότι δεν έγινε τυχαία..
- Ακούστηκε ότι το επίμαχο αναψυκτήριο θα οικοδομηθεί σε δασικό τμήμα και ότι υπάρχει παραχώρηση του Δασαρχείου..
Η μη προσκόμιση σχετικού εγγράφου υποδηλώνει επίσης έμεθόδευση ένοχης μυστικότητας ή και τεραστίου ψεύδους! - Προκλητική ήταν επίσης η μη ενημέρωση των μελών του ΔΣ για ενδεχόμενη ύπαρξη αρχιτεκτονικής μελέτης για το Βιοκλιματικό Πάρκο, αλλά η προπαγανδιστική χρήση μακετών την επομένη του ΔΣ επίσης μαρτυρά δραστηριότητες μυστικές και καταδικαστέες..
Ποιος ο λόγος αυτής της σκοτεινής πολιτικής μεθόδευσης;
Η ιστορία της Ηλιουπόλεως δεν είναι δυνατόν να διαγραφεί και να αλλάξει πορεία, μόνο και μόνον εξαιτίας των προσχηματικών κραυγών “για κατοχύρωση του δημόσιου χαρακτήρα με ταυτόχρονη συμφωνία του δήμου να πληρώνει όχι μόνον ενοίκιο αλλά και εγγύηση, ως αναξιόπιστος ενοικιαστής διαμερίσματος”..
Η συγκέντρωση στο Χαλικάκι είναι προάγγελος νέων αντιδράσεων και κινητοποιήσεων, που θα φέρουν σε δύσκολη θέση τη δημοτική αρχή.
Προϊόντος του χρόνου, θεωρούμε ότι οι επικεφαλής των παρατάξεων και προσωπικότητες της Ηλιουπόλεως από όλες τις πολιτικές προελεύσεις θα δώσουν απαντήσεις στα ευφυολογήματα και τα ψευδοεπιχειρήματα τα οποία διοχετεύει ο προπαγανδιστικός μηχανισμός του δημάρχου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνον, για τη Δημόσια Περιουσία, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Κάκιστη εντύπωση έχει προκαλέσει η προσπάθεια συγκεκριμένων κύκλων της δημοτικής αρχής να σπιλώσουν τον κ. Νίκο Καραβέλο, τον δικηγόρο του δήμου Ηλιουπόλεως που διαχρονικά εργάστηκε για την προστασία της Δημόσιας Περιουσίας, τον οποίο στο παρελθόν οι ίδιοι εξυμνούσαν δημοσίως. Ο ίδιος παρευρέθη στο έκτακτο ΔΣ και παρακολούθησε τη συνεδρίαση χωρίς να κρύβει την απογοήτευσή του!
Η ατμόσφαιρα στην Ηλιούπολη “μυρίζει κυριολεκτικά μπαρούτι” και παρά το επερχόμενο θέρος οι αντιδράσεις των κατοίκων προαλείφονται “πολύ θερμές”, με αρχή την πορεία διαμαρτυρίας που θα γίνει το απόγευμα της Πέμπτης 26 Ιουνίου, από το Χαλικάκι προς το δημαρχείο Ηλιουπόλεως.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα από το έκτακτο ΔΣ






















